Tema: Re: ??????? ????
Autorius: gediminas
Data: 2019-07-25 17:13:36
Siulau atlikt paprasta eksperimenta. Zmogus turi visas priemones.
Irodytu savo tiesas. Bet atsisako tai daryt. Kaip suprast? Atliko kazka,
bandai paaiskint kur esme. Netiki, bet savas teorijas isvedineja. Kaip
siluma per vakuuma sklinda. Kai siluma net oru blogai sklinda, jei nera
oro judejimo arba spinduliavimo. Sakai lazerio spindulys siluma perdave
- netiki. Jam siluma per vakuma kazkaip nuejo.

Abejones tikrint yra gerai. Bet isvadas daryt irgi reik turet kazka
daugiau nei kopusta ant peciu.