Tema: Re: ??????? ????
Autorius: axa
Data: 2019-07-25 15:55:46

> Va sita paskutini teigini kazkaip irodyt gali? Savo ar kitu tyrimais.
> Parodyk, kur tokiu teiginiu prisiskaitei.

Tamsta juk pats man bandai irodyti, kad siustuvo antena spinduliuoja
elektromagnetini lauka ir jis netgi sklinda vakume !  tai tamsta teigi, kad
antena isspinduliuoja ka elektronus ar molekules su atomais i vakuma ?

nes as teigiu, kad kosmosas tai nera vakumas, o gal but tik isretinta erdve,
bet joje yra kazkokios molekules, nes be jokios daleles ar molekules, negali
niekas to elektromagnetinio lauko per nieka pernesti, nes nera jokios
tarpines terpes per ka jis galetu sklisti !

> Tai siluma vakuumu sugeba sklist o radio bangos ne? Teisingai supratau
> isvadas?

Isvada, kad uz 5cm zemes salygomis viskas sklinda, eksperimentas irodo, tik,
kad blogai sklinda !

> tai ir neturi buti pilnai ekranuotas. Ekranas cia ne prie ko. Jo neturi
> buti. Kaip supratau yra stiklas. Tas labai gerai tinka eksperimentui

Stiklas praleidzia radijo bangas.
Ir menkiausia sklylute ekranuotame irenginyje irgi praleidzia radio bangas.
Nes radio bangos kaip ir garsiakalbis yra tik daleliu vibracija.
nera daleliu, nera ir ka vibruoti !

> Taigi sakei, kad vakuume radio rysio nera. negali bangos sklist. Reiskias
> imanoma vakuume paslept telefa nuo boksto. Ar kazko nesupratau?

Telefona nuo boksto imanoma paslepti tik suvyniojus ji i folga !

Kaip zinote, folga nera magnetinis metalas ir magnetinis laukas per ja
puikiai veikia.
galite bandyti tiek su kintamos sroves magnetu, tiek su pastoviu magnetu.

Kas irodo, kad radijo bangos, nera joks elektromagnetinis laukas ir antena
gali judinti daleles aplink save, lygiai taip pat kaip ir garsiakalbis
judina oro molekules aplink save.
zemas daznis vibruojame ora
aukstesnis daznis jau vibruojame tas pacias daleles tik ne su membrana o su
antena.
beje, jei antena ne rezonanse, tai aplamai nieko gero ir nevibruoja.
Toliau aukstos bangos, toliau super aukstos toliau jau sviesos spektras,
toliau jau visi gama beta spinduliai ir visam tam reikalinga tarpine terpe,
per ka jie gali sklisti.

> Esu nemazai elektronikos
komponentu ispakaves is vakuumo. Nieks neluzo nesprogo. Elektronikos
plokstes praktiskai visos is gamintojo atkeliauja vakuume. Ir nieko gyvos.

Artistas !
Visi komponentai yra tik paprastoje politileno pakuoteje, o ne vakume !
ten tik nusiurbtas oras vos zemiau oro slegio, kad nesikauptu dregme !

Ar bent bandei namie minimalu vakuma isbandyti ir su juo pazaisti, kad ir su
paprastu saldytuvo kompresoriumi galima gauti iki -0.8 !
Siulau pabandyti, paemus elementaru stiklini slojika na ir idek i ji
telefono batarke.
Tik siulau is kart iseiti is kambario, arba bent jau uzsideti apsaugini
salma su stiklu.
Nes vakumuojant gera batarke ivyksta trumpas jungimas jos celese.