Tema: Re: ??????? ????
Autorius: axa
Data: 2019-07-22 11:19:29
> Man visada misle buvo, kaip uzmezga rysi su Marso pavirsiuje esanciu
> aparatu? Kokio galingumo siustuva anas turi, kad nutransliuot iki zemes?
> Na, sutinku, zemeje milziniskos antenos, bet juk ir atstumas nevaikiskas?

Visi marsaeigiai vazineja Dewon saloje !
Kam tada tas galingumas !

O jei rimtai, tai zeme tipo sukasi, marsas irgi sukasi, tai negi tiki, kad
is marso marsaeigis sugeba pats pastoviai sukti antena i zeme milimetru
tikslumu ?
sukiojai kada palydovine lekste ?
jauti, kiek reikia suktelt, kad pataikytum i taska, kur sufokusuotas
signalas !

Dar tiki, kad marse yra musu kazkoks aparatas ?
Kai is zemes signalas pasiustas suktelt marsaeigio varikli iki marso
nukeliauja su 15min velavimu

Ir dar karta pasikartosiu, kai vyksta smelio audra, o ten jos vyksta
pastoviai, kaip mums mokslas aiskina, tai kas nuvalo smeli ir dulkes nuo
antenos ?
ir nuo visu varztu ...kurie matosi ant fotkiu...
Gal jis kaip suo...moka nusipurtyti pries pradedamas vaziuoti...smeliu...su
antenom..atsuktom i zeme...