Tema: Re: ??????? ????
Autorius: axa
Data: 2019-07-25 16:22:49
> ne, nebuvo. o kas traukinius verte nuo begiu, gravitacijos sutrikimai ar
> galvoje tarakonai, pasitikrink, nebrangu

Tokio turinio istorija nesidomiu. Politika irgi neidomu.
O vat kaip 1840-1870m jau stovejo didziuliai miestai su daugiaauksciais
pastatais, kuriuose aisku jau buvo visos komunikacijos apie kurias visi
tyli, o kur dar gelezinkeliai, kur tramvajai be laidu, o kur tada tekinimo
stakles, kurios tekino ratus, arba kur graztai, kurie greze skyle sautuvo
vamzdyje, o kur metalurgijos pramone, kas liejo begius, ka muzikai kase su
kastuvais grunta ir veze su arkliais ? kur pagaliau plytu fabrikai ?  Kai
elektra atrasta pagal istorija tik 1879m ?
Kur pagaliau nors vienas "baznycios" statybinis brezinys !
Nes siandien nei vienas statybininkas pagal toki brezini, garantuoju net
nesugebetu sumuryti tokios architekturos !  net nemoketu tokio brezinio
skaityti !
Va sita musu zemes istorija mane labai domina.