Tema: Re: ??????? ????
Autorius: gediminas
Data: 2019-07-24 23:06:40
Tau tikrai reikia aiskinti kaip sklinda akustine banga ir kaip
elektromagnetine?

Radio antena jokiu elektronu nespinduliuoja. Naujiena? Spinduliuoja
elektromagnetini lauka. Kas tai yra eik fizikos vadoveli atsiversk.
Akustines bangos tai oro molekuliu stumdymas. Nera oro ar duju - nera
garso. O elektronus spinduliuoja nebent senas kineskopas. Prie ko cia
rezonansas? Prie ko dazniai? Ko maisomos palydovu antenos ir
garsiakalbiai? Du visai skirtingi dalykai. Tu gal radijos klausaisi savo
ausimis be jokio imtuvo? Tikrai neisivaizduoju kokia ten antena galvoj turi.

Smagu kai parodai tikrasias savo zinias. Ir dar cia aiskini samokslo
teorijas apie palydovus. Kas per kralikai kai kuriu galvose krusasi, kad
nieko nesuprasdami kazka aiskina. Susideliok zinias i teisingas lentynas.