Tema: Re: ??????? ????
Autorius: gediminas
Data: 2019-07-25 14:31:13

> Meluoji. jei nera jokios materijos, jokiu daleliu, niekas niekur sklisti
> negali !
> Elektromagnetinis lauka be kazkokios materijos oro ar duju irgi negali
> sklisti.

Va sita paskutini teigini kazkaip irodyt gali? Savo ar kitu tyrimais.
Parodyk, kur tokiu teiginiu prisiskaitei.

> Cia durniui aisku.
>
> O kad lydosi tai tik parodo, kad sugebejo ikaisti. Ir
>
> Nieko neirodo, nes atstumas per kameros stikla iki parako buvo vos 5cm
> kai tuo tarpu ore tas lazeris degina faniera uz keliu metru.
> Tai ir irodo, kad net siluma vakumu labai ir labai blogai sklinda

Tai siluma vakuumu sugeba sklist o radio bangos ne? Teisingai supratau
isvadas?

> tikrame vakume jei nera nieko, jokios tarpines terpes, negali sklisti
> niekas,
> todel tamstos siulymas tikrai ne irodymas,
>
> 1. nes vakume mobiliakas susprogs. ir stiklas ir baterija ir dar procesoriai
> nusikilos.

prasau parodyt kaip sprogsta telefonas vakuume. Esu nemazai elektronikos
komponentu ispakaves is vakuumo. Nieks neluzo nesprogo. Elektronikos
plokstes praktiskai visos is gamintojo atkeliauja vakuume. Ir nieko gyvos.

> 2. vakum kameroje yra langas, tai nera pilnas metalinis ekranas.

tai ir neturi buti pilnai ekranuotas. Ekranas cia ne prie ko. Jo neturi
buti. Kaip supratau yra stiklas. Tas labai gerai tinka eksperimentui

> 3. tokiame atstume, kai bokstas uz 100m to mobiliako niekur nepaslepsi, cia
> su lauko indikatoriumi jau matai, kad salia yra siustuvas ir ne vienas.

Taigi sakei, kad vakuume radio rysio nera. negali bangos sklist.
Reiskias imanoma vakuume paslept telefa nuo boksto. Ar kazko nesupratau?