Tema: Re: ??????? ????
Autorius: axa
Data: 2019-07-16 18:32:39
> tu gal esi suskaiciaves kiek simboliu per sekunde siuncia SAT
> transponderis ir kiek GSM? Ir kokia abieju kanalu energetika?

As esu ismataves praktiskai, siustuvo galia, imtuvo jautruma ir patikimo
rysio atstuma.
Tiek sat TV tiek GSM tiek GPS yra lygiai toks pat siustuvas, tik moduliuoji
ji skaitmenine forma ir cia visiskai vienodai, koks tas paketo ilgis !
Kaip satelitui tai aktualu, nes kuo trumpesnis paketas, tuo maziau reikia
akumuliatoriu galios, nes tos saules baterijos nespes jo pakrauti.
(kaip pvz 50W siustuvas dirbant paketiniu rysiu, kur peketas trunka tik
kelias sekundes automobilini akumuliatoriu nusodina per keleta valandu,
todel niekaip neisivaizduoju skaidancio satelito su keliu simtu W galingumu
ir kad jo kas pusmeti nereikia ten profilaktiskai remontuoti, todel tai yra
visiska pasaka).
O ant zemes jokio skirtumo ar mikrosekundes ar sekundes tas paketas trunka,
elektros cia yra ir siustuvas gali buti nors ir keliu kW.
Yra siutuvo nesantysis daznis, tu gali jo net nemoduliuoti, o tik su imtuvu
fiksuosi, kad yra ijungtas siustuvas ir tos bangos gali buti priimamos uz
tam tikro riboto atstumo, priklausomai nuo antenu.
Todel su 1cm vinuku gali priimti signala tik is labai netoli.
be to GHz bangos labai priklauso nuo oro, jei apsiniauke ir dar lyja ne
velnio jos nesklinda.