Tema: Re: Pamitingavom :)
Autorius: lasaZ
Data: 2009-01-20 21:02:07
tu zinai is kur ji pajamu duomenis eme? Is politiku pajamu deklaraciju.
Tenai nurodomos VISOS gautos pajamos, iskaitant uz parduota turta. Taigi
paeme moteriske (kuri beje silpnai mokestiniuose istatymuose gaudosi - jai
kas GPM, kas PSD kas PVM, kas TVM - vienodai sviecia), ir isvede neitiketinu
naujienu. Pvz. kad Uspaskich uz pajamas gautas pardavus savo imoniu akcijas
nieko nesumokejo, o pateike taip, lyg jis butu gaves darbines ar kitokias
GPM apmokestinamas pajamas. Tas pats ir kitais atvejais - tai i tas pajamas
butas koks ikrenta parduotas, ir gaunasi viskas labai graziai. Plius dar
pridedavo "is akies" reprezentacines/kanceliarines islaidas (apie kurias
beje atskira kalba), kad graziau butu. Zodziu ner ka ir pridurt - tikslu
kaip vaistinej, teisinga kaip baznycioj.

Del verslo liudijimu, tai jei netingi pasigilint - paziurek praejusiais
metais kiek metams kainuoja vidutinis verslo liudijimas, kiek reikejo sodrai
sumoket ir paskaiciuok kiek uzdirbtum pvz. fotografuodamas vestuves arba
kirpdamas zmones. Verslo liudijimu turetojai per metus sumoka daugiau nei
oficialu minimuma + likuti vokelyje gaunantys. Is kitos puses statybininkai
po situo pakisdavo stambesnius dalykus, bet cia jau VMI nedadirbimas, mano
galva verslo liudijimai turetu but riboti teikti paslaugas/pardavineti
prekes tik gyventojams, tada visi butu ramus, ir teisybes daugiau. O i
Maldeikienes VMI surasto skaiciaus kilme pats paziurek - statybininkas
sumokejo 4000 LT ir gavo 50.000 pajamu, o kaledu senelis nusipirko menesiui
verslo liudijima uz 166 LT ir gavo 800 LT pajamu (sodros imoku paprastumo
delei galim neliesti). Viska suplakam ir gaunam vidutiniskai mazai, todel be
jokiu detaliu ir supratimo bandom tada uzdaryti visus kaledu senelius, nes
statybininkai per mazai mokejo.

Tos tetules agresyvias kalbas visi kazka suprantantys klauso su atlaidumu
veide - beviltiska ji, tiek kad parekaut moka, na ir dar diskusiju kultura
pas ja nerasta. Kaip kazkas taikliai pasake - dedasi eksperte visko - nuo
sekso iki kosmoso ir jai visada del visko geda. Uztai zmonems kurie maziau
isigiline daro ispudi.

Ir patikek - as ne is verslo liudijimo gyvenu ;)

lasaZ