Tema: Re: Pamitingavom :)
Autorius: psycho
Data: 2009-01-18 00:16:11
"lasaZ" <*nospam*@nospam.com> wrote in message
news:gktjko$7r8$1@trimpas.omnitel.net...

> 1. pradeti mastyti 21 amziaus globalizuotos ekonomikos remuose. Dabar gi
> daugelis pakeitimu remesi sunkiai suprantamu aritmetiniu priejimu prie
> ekonominiu procesu. Cia ko gero svarbiausia butu, nes Shemeta strateginiu
> placiu mastymu niekad nepasizymejo. As puikiai pamenu Shemetos
> ministravima prie vagnoriaus, kai man reikejo vairuoti kontora per rusu
> krize ir vagnoriaus/shemetos tandemo ziaurias akcijas. Idejos ir stilius
> nepasikeite - "uzkamsykim visas skyles ir pinigu bus, nes seselis
> didelis". Deja laikai stipriai pasikeite...

Turbut esu per jaunas, kad prisiminciau ankstesnes ziaurias akcijas, bet
siuo metu speju, kad tam tikra desperacija neisvengiama.. Seimoje yra
valstybes tarnautoju ir zinau, kad velavo atlyginimas uz lapkricio menesi,
ta regis ir spauda skelbe, tad manau, kad paskutinius Kirkilo vyriausybes
menesius gyvenome busimu laikotarpiu saskaita, naudojant skurdu rezerva, ir
norint isvengti valstybes nemokumo teko skubiai imtis priemoniu..

> 2. Nekurti koshes maloshes su mokesciais overnight, o pradziai pakelt PVM
> iki 20%. Kodel PVM? Todel kad jis lengviausiai administruojamas ir jo 1%
> punktas duoda zenklu iplauku padidejima.
> 3. Visus kitus pakeitimus ivedineti palaipsniui, be shoko terapijos, kad
> visi mokescius mokantys galetu adaptuotis. Ir be abejo gerai apgalvoti ka
> daro, kad nebutu tokiu rezultatu, kai individuali imone/veikla
> apmokestintai daugiau nei samdoma darbo jega ir rezultate i VMI sale
> reikia brautis pro minia veiklas uzdaranciu... :/

Su siais punktais is esmes sutinku, kita vertus galbut yra niuansai, kuriu
as nezinau, kodel taip buvo pasielgta, speju, kad cia tinka tas rusiskas
pasakymas "norejom kaip geriau isejo kaip visada".

> 4. Visus pokycius gerai iskomunikuoti, paruosti VMI/Sodros darbuotojus.
> Nes nemazai zmoniu iserzino tai, kad sios institucijos pacios nesuprato ka
> ten seimunai naktimis pribure. Pats VMI budamas girdejau kaip moterys
> atvirai juokesi is tam tikru istatymu nuostatu.

Na sunku butu pasakyti kieno cia didesne kalte politiku, ar vmi/sodros
vadovu problema, nenustebciau, kad tai taip pat savotiskas sabotazas, kaip
kad tarkim 13-tuju atlyginimu ismokejimas paskutinem dienom, bet, kadangi
nesu samokslo teoriju megejas, todel nespeliosiu. Netikiu, kad siu
instituciju vadovai neturejo informacijos apie ruosiamus istatymu projektus
ir, esant reikalui, reikalingi smones tose institucijose turejo dirbti ir
per sventes ir per iseigines. Kalbant apie komunikacija su visuomene, tai
vienintele priemone yra ziniasklaida, kuri, tenka pastebeti, sios valdzios
atzvilgiu yra labai nedraugiskai nusiteikusi, tas pakankamai akivaizdu.

> 5. Biudzeta patvirtinti ne didesni nei 2008 metu. Nes zmones tikrai
> nesolidarizuosis taupymui, kai valdzia to nedaro.

Na daugelis turbut net nezino ar naujasis biudzetas didesnis ar mazesnis uz
praeita. Visi tik zino, kad parlamentaru alga padidejo pora kartu... O
biudzeta, speju, kad ne karta teks koreguoti..

> 6. NEKELTI ISTERIJOS KAD KRIZE, PIZE ir kitos pasaulio pabaigos. Kas eis
> paskui myzanti i bata vada?

Cia, manau, politinis dalykas, Kirkilo svaiciojimu "krizes nera ir nebus"
pasekme... Kita vertus velgi, krize ar recesija visam normaliam pasaulyje
yra normaliai priimamas dalykas ir tai nera kazkoks tabu, tabu galbut yra
tada, kol krize neprasidejo idant nekelt panikos, o dabar sniego kamuolys
jau rieda ir rieda senokai.

> pradziai tiek. Ar tai pakankamai konkretu?

Pakankamai, aciu uz konstruktyvu atsakyma:)