Tema: Re: Pamitingavom :)
Autorius: portas
Data: 2009-01-18 22:32:00
Sodrai yra mokami 34% nuo samdomiems darbuotuojams
 PRISKAICIUOTO atlyginimo, 31% moka darbdavys, 3%
susimoka pats darbuotuojas, Priimi darbuotuoja ir isijungia
skaitliukas, pasibaigus menesiui sumoki ta procenta bent
nuo minimumo, net ir negaves pajamu. Nuo ko siulai atskirti
 ta mokesti?II pasikeite privalomo sveikatos draudino skaiciavimas,
metu gale teks sumoketi 9% nuo apmokestinamo pelno, plius
20% pelno mokescio.Tai tik didina mokesciu atotruki nuo
patentininku.Vienodos salygos bus isvis panaikinus verslo liudijimus.
Ir nereikia maisyti individualio imones ir individualios veiklos,
tai skirtingi dalykai.O pajamos per pelna pasiimamos butent
II, nes savininkas atlyginimo negauna.