Tema: Re: Pamitingavom :)
Autorius: lasaZ
Data: 2009-01-17 23:47:04
> Geriau, tamsta profesoriau, papasakok ka valdziai reiketu daryti ir ne
> populistiniais lozungais, mazdaug "mazinti socialine atskirti, kurti darbo
> vietas, uztikrinti socialines garantijas, blablabla..." o bent kiek
> konkreciau

1. pradeti mastyti 21 amziaus globalizuotos ekonomikos remuose. Dabar gi
daugelis pakeitimu remesi sunkiai suprantamu aritmetiniu priejimu prie
ekonominiu procesu. Cia ko gero svarbiausia butu, nes Shemeta strateginiu
placiu mastymu niekad nepasizymejo. As puikiai pamenu Shemetos ministravima
prie vagnoriaus, kai man reikejo vairuoti kontora per rusu krize ir
vagnoriaus/shemetos tandemo ziaurias akcijas. Idejos ir stilius
nepasikeite - "uzkamsykim visas skyles ir pinigu bus, nes seselis didelis".
Deja laikai stipriai pasikeite...
2. Nekurti koshes maloshes su mokesciais overnight, o pradziai pakelt PVM
iki 20%. Kodel PVM? Todel kad jis lengviausiai administruojamas ir jo 1%
punktas duoda zenklu iplauku padidejima.
3. Visus kitus pakeitimus ivedineti palaipsniui, be shoko terapijos, kad
visi mokescius mokantys galetu adaptuotis. Ir be abejo gerai apgalvoti ka
daro, kad nebutu tokiu rezultatu, kai individuali imone/veikla apmokestintai
daugiau nei samdoma darbo jega ir rezultate i VMI sale reikia brautis pro
minia veiklas uzdaranciu... :/
4. Visus pokycius gerai iskomunikuoti, paruosti VMI/Sodros darbuotojus. Nes
nemazai zmoniu iserzino tai, kad sios institucijos pacios nesuprato ka ten
seimunai naktimis pribure. Pats VMI budamas girdejau kaip moterys atvirai
juokesi is tam tikru istatymu nuostatu.
5. Biudzeta patvirtinti ne didesni nei 2008 metu. Nes zmones tikrai
nesolidarizuosis taupymui, kai valdzia to nedaro.
6. NEKELTI ISTERIJOS KAD KRIZE, PIZE ir kitos pasaulio pabaigos. Kas eis
paskui myzanti i bata vada?

pradziai tiek. Ar tai pakankamai konkretu?