Tema: Re: Pamitingavom :)
Autorius: lasaZ
Data: 2009-01-17 23:46:50
> Fotkes ir video, ypac lrytas.lt, taip pat delfi.lt pakankamai tendencingai
> parinktos, bandant iteigti neva neproporcinga teisesaugos pareigunu jegos
> panaudojima, tai galiu pasakyti, nes buvau minioje ilga laika ir maciau
> viska savo akimis kaip viskas vyko, kokie zmones dalyvavo, kokia kalba
> arba su kokios tautos akcentu kalbejo aktyviausi dalyviai ir kokia leksika
> naudojo, patikekit prasau, tiem zmonem tikrai nerupejo antikriziniai
> planai, ar socialine atskirtis. Deja prisidejo ir daug vaikezu, kuriem tai
> tebuvo proga "pasilinksminti"

marozai keliantys bardaka ten akivaizdziai is minios konteksto issiskiria
bent jau ziurint i fotkes/video. Si musi spec. tarnybos pralose
triuskinanciai. Normaliai tokius is karto reikia minioje gaudyt ir i
kaziolus kist. Manau per sekanti mitinga tokius patys dalyviai isgaudys ir i
duda duos. Bent jau as tai taip darysiu jei busiu minioje.

....o kai kuriu leidiniu nora ispusti burbula matau, akis ipratusi skirt
grudus nuo pelu :)

lasaZ