Tema: Re: Pamitingavom :)
Autorius: portas
Data: 2009-01-20 18:27:33
Sunervavai , vyruti, tu cia man kokios priplaukusios
 bobos neprikaisiok, mokescius moku kokie yra ,
zinau uz ka moku ir nei pagal maldeikienes, nei grybienes.
Tavo  mokesciu palyginimai rodo visiska nekompetencija.
Tie atsikirtinejimai ne i tema, neturi ka rasyti, sustok.Mesk ta
didybcs manija, geriau  mokykis.Va dar paskutinis sedevras,
supjake  pajamas i kruva, kalbant apie pajamu mokesti
Didysis analitike, pajamu mokestis  arba GPM yra mokamas
nuo atlyginimo, atmetus neapmokestinama minimuma
Pelnas tai skaiciuojajamas is pajamu atemas tas pagal tave
tas suplaktas islaidas.Bet taip skaiciuojama jau daug amziu,
Tas principas pradinese, klasese jau zinomas o paciam tai
Maldeikienes kazkokia chaltura. Save vadini verslininku?
Tai zinok savo kolegoms verslininkams, kurie turguj bulvem
prekiauja gali tas demagogijas varineti, o ne tam, kas penkiolika
metu su tuo susiduria kasdien.O sekasi man gerai.
Baigiu tema, pats issaukei gal ne visai korektiska
atsakyma