Tema: Re: Pamitingavom :)
Autorius: lasaZ
Data: 2009-01-18 19:47:18
pala - gal siek tiek atskirkim, nes Sodra mokama nuo darbuotojui ismokamo
atlyginimo.

Su verslo liudijimais ten kaip ir viskas aisku, tiek kad ju egzistavimas is
esmes buvo nulemtas idejos (ir gan teisingos) kad jei jie nemoka, gal bent
sumoketu ne maziau nei nuo minimuma gaunancio darbuotojo. Kas idomiausia
verslo liudijimus paliko, o individualias imones / veiklas paskerde
konkreciai, nes labiau apsimoka kurt UAB ir pasiimt savo pajamas per
pelna...

lasaZ