Tema: Re: Pamitingavom :)
Autorius: psycho
Data: 2009-01-18 00:40:55
Nemanau, kad viskas taip paprasta, o ir kurstytojai man pasirode gerai
apgalvoje savo veiksmus, galbut instruktuoti, jie nedare ir neturejo nieko,
uz ka juos butu galima tarkim sulaikyti, o kai aplinkui tiek kameru ir
draugiskai nusiteikusiu zurnalistu, pareigunam tikriausiai butu baisku kazka
daryti - ir taip jau pakankamai apdergti (daznai ir pelnytai).
O riausiu metu man pasirode kad jie dirbo labai neblogai ir netgi sakyciau
svelniai ir ju veiksmai toli grazu nevirsijo tos gresmes, pries kuria jie
buvo nukreipti.