Tema: Re: Nupirkciau iPhone 6S Plus
Autorius: Bronco
Data: 2018-11-14 14:30:42
On 2018-11-14 08:43, Dainiushas wrote:
> šiaip tai su testų žiūrėjimu esu nusvilęs. Reikia ten labai į metodikas
> pasigilint, nes realybėje būna vaizdas skiriasi :).

Vertinant mobilnikų foto galimybes vis tiek nuo kažko reikia atsispirti,
kitaip diskusija pereis į metafizinę dimensiją :) Kad to neįvyktų,
geriausia atsispirti nuo Dxomark, nes objektyvesnių vertinimo kriterijų
kol kas nemačiau.

Be to, pasitikrinimui, gali atsiriboti ir nežiūrėti į iPhonų testus, o
tik pažiūrėk į androidinius aparatus ir pastebėsi, jog tavęs niekas
nestebina rezultatuose, maždaug taip ir turėtų būti jie tarpusavyje
įvertinti. Todėl objektyvumo stoka ten nelabai gaunasi ką apkaltinti...

> o apie visokius ten nedadrožtus kieniečius tai net nenoriu šnekėt, turiu
> vieną ant salo :)

Poco? :] Na, čia kai norisi maksimum už minimum, tai taip ir gaunasi ;)