Tema: Re: Nupirkciau iPhone 6S Plus
Autorius: newsreader
Data: 2018-10-15 06:16:00
Buliaus kakis. Visi puikiai zino, kad tamsta baiges demagogijos katedra ;)

Sunaus 6s veikia tik siek tiek leciau uz mano 8. Zodis lagas tam visai
netinka. Antrineje rinkoje 6s kainuoja apie 200E ir as nematau ka
geresnio galima uz tiek nupirkti siuo metu.

Taip ir nepavyko sugalvoti kodel "6S siandienai jau meh"? Todel pradejai
pasakoti apie 6?

Priminsiu, kad tiek 6s, tiek 7, tiek 8 visi turi tuos pacius 2GB RAM.
Niekas ten nesiforceclosina, nebent tavo paties kreivarankiskai
suprogramuotas apsas.

Tiesa, pas dukra ir pas zmona pas abi 5s prigrusti apsu ir dar neteko
matyti, kad kazkuris apssas nepasileistu. Nors tikiu, kad teoriskai
tokiu gali buti. Teoriskai.