Tema: Re: Nupirkciau iPhone 6S Plus
Autorius: Bronco
Data: 2018-10-13 17:06:51
On 2018-10-12 16:47, Arj wrote:
> kas is nepatikusio - dizainas totaliai sux; net tu paciu programu,
> naudojami kitokie sriftai, kurie ant iphone atrodo daug geriau,
> nepaisant stipriai mazesnio ekrano ir stipriai mazesnes rezoliucijos.

Ne visai taip. Tiesiog tu po iOS perėjai ant Android, todėl automatiškai
pastebi kiekvieną smulkmeną, kuri bent kiek prasčiau atrodo ar veikia,
nei ant iOS, ir tai yra normalu. Jei tu būtum perėjęs priešinga
kryptimi, tau akis badytų iOS trūkumai.

O dėl pačių appsų išvaizdos, tai yra appsai, kurie geriau atrodo ant
iOS, o yra geriau atrodantys ant Android. Ilgainiui tai pastebėsi ir tu.

> Arba kitas dizaino failo pvz - zadinto programos fonas baltas - nori
> nakti parguliuoti zadintuva - ir ekranas spigina visu (pas apple fonas
> juodas);

Šiaip, tai čia tik žadintuvo appsas ir tiek. Aš jau daugybę metų
nenaudoju jokių integruotų į ROM žadintuvų, nepriklausomai nuo telefono
gamintojo, o visada instaliuoju Timely. Man tai pats geriausias
žadintuvo appsas.

https://play.google.com/store/apps/details?id=ch.bitspin.timely

Siūlau video pažiūrėti, bus aiškiau nei vien iš paveiksliukų.