Tema: Re: Nupirkciau iPhone 6S Plus
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-10-17 22:03:13
On 10/15/18 11:05, Arj wrote:
> Gal, bet stipriai abejoju, nes ne viskas priklauso nuo konkretaus softo
> - pvz tokia smulkmena kaip srifto renderinimas priklauso nuo OS, ne nuo
> programeles - perejois anroid-apple - jis visiskai nekrenta I akis,
> perejus atgal - supratanti kaip nuostabiai tas veike pas apple -
> mazesniam ekrane su 4x mazesne rezioliucija smulkesnis  sriftas
> skaitomas lengviau.

Mano ispudziai diametraliai priesingi. Nekenciu yfones ir abaliu fontu
rasteraizinimo, visada ispudis kad nefokusuoja akys ir norisi
pasireguliuot ryskuma. Gerai kad nors ant makbuko su retina
rasteraizinimo nesimato, bet pajungus prie isorinio monitorio tai nx nx.

> Aj dar kas pas samsung'a sux - tai uzapvalinti ekrano krastai -
> pradedant tuo kad jie pastoviai "pasispaudzia" (reikia laikyt tlf ant
> delno lyg ant stalo kartais), o naudotis tlf ekranu zemyn (pvz gulint)

Keista, man visai nesispaudzia. Galiu laikyt kaip noriu.

> tas hui pavyksta, baigiant tuo paemes tamsiai tlf, neatskirsi kur
> ekranas kur nugara, nebent iskart pirstais ant kameros pataikysi.

Nu tai neber tau laimes, pas yfone irgi stiklines nugareles ir neatskirsi.

> O visumoj - butu plain androidas, be jokiu samsungo
> malware/bloatware/ad-ware softo - butu visa galva geresnis tlf.

Tai yra ir tokiu, nx tau tas sameshitas?