Tema: Re: Nupirkciau iPhone 6S Plus
Autorius: ostapas
Data: 2018-10-12 16:36:09
Pamiršai dar 2 dalykus: Tim Cook yra gėjus ir 3.5 jack'ą.

"Rrr"  wrote in message news:ppq5e4$n35$1@trimpas.omnitel.net...

Taip, nes kvaili Apple fan'ai susitaiko, kad po metu pradejes biski
stabdyti, o po dvieju belekaip laginti telefonas yra viskas gerai, nes
juk tai Apple. Jiem net ir Apple'o iskeptas tortas is shudu tiesiogine
to zodzio prasme bus skanus. Galu gale, fanai trina savo Apple'us, kol
baigiasi vargana sutartis ir ima nauja arba taupo naujam, del to ir
naudoja ilgiau, ne taip lengva eiliniam lietuviui nupirkti telefona
kainuojanti netoli arba virs 1k, o jeigu neiseina nusipirkti naujo del
piniginiu klausimu, vaiksto su savo senu suchujarintu vezlio greiciu
veikianciu Apple'u kol gali arba perka pigiau senesni, is skelbimu visa
perrinkta, is kazkur parvezta/nupyzdinta ir su juo keikiasi, bet jiem
svarbiau, kad tai Apple, visa kita nesvarbu. Zodziu, beprasmis pokalbis.
Visi zino kas yra Apple siandien, kas perka ju produkcija ir kodel
perka. Nenoriu pradet flame'o, tai mano paskutinis postas siame
thread'e. Tie kas norejo, suprato.