Tema: Re: Nupirkciau iPhone 6S Plus
Autorius: Caponi
Data: 2018-10-12 15:08:56
Nemaža dalis Samsungo produkcijos man netgi labai patinka, bet jokiu
būdu ne telefonai. Kažkada teko nelaimė apturėt, rodos, S4,
pasigailėjau, ir taip stipriai, kad daugiau šito gamintojo telefonai man
tiesiog neegzistuoja ir nėra svarstytini jokioj kainų kategorijoj.
Taip, aš suprantu, kad kiekvienas žmogus turi savo nuomonę, ir yra dx
žmogų, katrie perka Samsungus ir neretai už nemažas babkes, ir tebūnie,
man negaila, bet čia daugiau replika į teiginį "tikrai nesigailesi" -
tikrai nebūtinai taip bus. Šiaip mano pažįstamų ir draugų aplinkoj, tame
tarpe ir aš pats, nuo įvairių gamintojų aparatų numigravom į Xiaomio
stovyklą ir niekas nesigailim :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/