Tema: Re: Nupirkciau iPhone 6S Plus
Autorius: Rimas
Data: 2018-10-17 12:13:29
On 2018.10.17 08:34, Rimas wrote:
> Nepatinka man iPhone, tačiau sekantis ragelis gali buti SE, vien dėl
> dydžio. Nes, teisingai pastebėta, tokio dydžio padoraus androido
> neegzistuoja.
> Spėju, jei koks gamintojas, paleistu kokį teisingą androidą su iki 4'
> ekranu - būtų vienas pardavimų lyderių.

nakum premium'as mažuose tel?
Youtubą naršysi? Filmus žiūrėsi? Žaidimus žaisi?
Su tokiu tik paskambint, parašyt sms'ą, pasitikrint paštą ir browser'į
extra atveju ką pažiūrėt. Absoliučiai nereikia nei premium, nei super
duper hardwaro. Niekas nedaro, nes niekam nereikia.

O kam reikia mažo, tas perka dumbfoną, nes tokia jo paskirtis.