Tema: Re: Nupirkciau iPhone 6S Plus
Autorius: amenox
Data: 2018-10-17 11:37:11
https://www.engadget.com/2018/10/15/palm-is-back-hands-on/

Paspėliojam kiek jų nupirks? Turėtų jau eilė stovėt bo labai maži ir faini.
:)

"Dainiushas"  wrote in message news:pq6ksl$8jd$1@trimpas.omnitel.net...

btw, SE iDeal'e nuo lentynų jau nuimti. paprašius ištraukia iš po
prekystalio.

o jei kas išleistų mažą "piktą" 4" androidą, taigi sugriūtų tiek metų
promoutinta telefono kooncepcija - didelis didelis ir ar truputį didesnis!