Tema: Re: Nupirkciau iPhone 6S Plus
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-10-12 18:52:23
On 10/12/18 12:18, ostapas wrote:
> Panda gi vis plėšėsi maikę kad viskas zjb su panašaus senumo samsungu.
> Paskui kažkaip tyliai tyliai upgrade'as parėjo.

Maikes plesymasis buvo ne del samsungo o del Nexus4. Kuris buvo ne
sansunk o elzhy.
Ir upgeidinau ne todel, kad blogai buvo vartojimas, o del visai kitu
priezasciu (is eiles svarbumo prasme):
1. N4 neturejo LTE
2. Blozna baKterija, 1800 upgreidinau i 3500.
3. Mazu patapes 4.7" ekranas, norejosi daugiau.

Sameshita pakeiciau i sekanti irgi ne todel, kad buvo kazkaip blogas, o
todel, kad man atsibodo zongliruot 2 mobilkem ir 3 SIM kortelem, man
kaip emigrantui labai gerai turet lietuviska roamingine kortele, kitaip
skambutis i LT kainuoja 50ct/min. Artai eura, nepamenu.

Todel kai giminei reikejo mobilkes uz 200-300eur, tai negalejau atsipirt
progai ir dasimetes nusipirkt dualsimini S9+. Veikia lygiai taip pat,
apart dualsimo jokio "upgreido" nesijaucia. Gal nuotraukos geresnes.
Gimine naudojasi toliau, visi patenkinti, mobilkei jau lyg virs 3 metu.