Tema: Re: ragelis už 1k eur
Autorius: bat0nas
Data: 2018-09-09 22:34:12
On 2018-09-09 17:20, Bronco wrote:

> Pagal testus nėra, bet visokie mikro freezai dažniau pasitaiko. Mokant
> tokius pinigus už telefoną, norėtųsi ir geriausia čipsetą jame matyti.

Su paskutiniu teiginiu - tikrai sutinku.
Kol kas - daug maž viskas veikia. Stabdymų jei ir yra, tai man netrukdo.

Esu kol kas tame etape, kai viskas, kas buvo įmanoma - įjungta. Baterija
vos ištempia iki vakaro. Reikia po truputi viską disable.. arba factory
reset (bet gal palauksiu kokio naujinimo pirmiausia.. tada factory reset).