Tema: Re: ragelis už 1k eur
Autorius: bat0nas
Data: 2018-08-17 11:12:54
Korke <Korkes@mailas.net> Wrote in message:
> Sneki kaip koks pensininkas, kuris komunalinius moka su ta pailga
> knygele ir butinai paste ir butinai grynais....
>
> Butai koks Jonaitis_(@home_for_mental_retards), tai psakyciau, jei jau
> reikia su popierine S/F ir is gyvo lietuvisko pardavejo ranku ir tai
> nereik pult myzt i bata, nes mobili.lt, balticmobiles, gsmarena, ar
> kokie Baryga_Inc a.k.a Olegmobil ziurek ir atsives. Gal su s/f is
> pastarojo sunkiau bet, verkslent cia dar ne neprasidejus pardavimams, nu
> ka as zinau.... gaila, kai zmogui amazon'as ir ebayjus atjungtas.

Na po tokių parašymų irgi drąsiai gali į tas home_for_... gretas
 save statyti ;)

PS: visi tiekėjai (įskaitant Samsung) apklausti, visi patvirtino
 kad neturi ir neturi jokios info kad kada nors turės kitokius
 modelius Baltijos rinkai, visi oficialūs tiekėjai jau turi
 fiziškai įrenginius (bet neduoda), užsakymai iš mano pusės yra
 padaryti ir t.t. Žodžiu - pasilaikyk savo mandrumus
 sau.

--

bat0nas

----Android NewsGroup Reader----