Tema: Re: ragelis už 1k eur
Autorius: bat0nas
Data: 2018-08-14 21:04:34
On 2018-08-13 22:05, Invertuota panda wrote:

> rly?
>
> Man tai tie visokie side menu grynas distrekshinas, bo lenda neprasyti.
> Pirma reakTSija isjunKt nx ir tiek.

Pritariu, kad gali erzinti. Pvz Note 4 side menu išsikviečia ilgai
palaikius Back. Nepatogesnio tokios funkcijos iškvietimo turbūt
nesugalvosi (netyčia nusispaudžia; kai nori greitai - nepavyksta).

> Multiwindow smartfone irgi nenaudoju, tik erzina kartkartem kai islenda
> neprasytas. Spen tik pas nota, bet nepasidendu visiskai, kalendorius pas
> gurgliu irgi niekuo ne blogesnis. Bet naudoju sameshita nes nenoriu kad
> gurglius sniffintu.

Multiwindow labai specifinis daiktas. Naudoju retai, bet kai panaudoju -
patiriu pasitenkinimą :D Pvz žiūriu Youtube arba Filmą ir dar
lygiagrečiai naršai Chrome.