Tema: Re: ragelis už 1k eur
Autorius: [mikro]
Data: 2018-08-13 21:34:20
oneplus 3 prievartautas juodai pusantru metu su biskiu, kartais I diena su
tuo dash chargingu ir po du kart, bb. nesijaucia nieko akumui.. tiesiog
moraliskai pabodo biski ir buvo perleistas, kur sekmingai toliau
zaginamas...

"Dainiushas"  wrote in message news:pkraua$m85$3@trimpas.omnitel.net...

nu va, o G5 su QC paprievartavus du metu tik tik. Bet tai ten ką, 30€ ir
įkiši kitą.