Tema: Re: ragelis už 1k eur
Autorius: [mikro]
Data: 2018-08-13 22:10:02
tai visaip buna. as neseniai maciau xiaomi redmi note 4, net issirietes
taip, kad ekrano sonas pakiles:D bbz, kaip ten nesprogo tas akumas, nes
baisus jis isemus buvo...
o nutiko turbut todel, kad mergaite biski ant saules paliko taip prie +30
lauke esant. nesigyre, bet itariu.

"Dainiushas"  wrote in message news:pksk5h$pqv$2@trimpas.omnitel.net...

S6 po kokių metų ant wireles akumas nukėlė nugarą