Tema: Re: ragelis už 1k eur
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-08-13 22:05:26
On 8/13/18 20:11, bat0nas wrote:

> Turi sūnus OnePlus'ą. Tai.. kad ir kiek žavisi nerd'ai pliku Android'u,
> bet tas plikas Android'as ir liks pliku Android'u.
>
> Panaudojus intensyviai darbui Samsung'ą, pradedi suprasti, kad net jei
> tas Samsung'as ir liks Android 8.0 versijoje, jis vis tiek turės
> funkcionalumo daugiau net už Android 12.0.
>
> O gėris yra visame kame (belekokio gerumo email klientas, kalendorius,
> visokie side meniu, spen, multiwindow ir begalės kitų reikalų).

rly?

Man tai tie visokie side menu grynas distrekshinas, bo lenda neprasyti.
Pirma reakTSija isjunKt nx ir tiek.

Multiwindow smartfone irgi nenaudoju, tik erzina kartkartem kai islenda
neprasytas. Spen tik pas nota, bet nepasidendu visiskai, kalendorius pas
gurgliu irgi niekuo ne blogesnis. Bet naudoju sameshita nes nenoriu kad
gurglius sniffintu.