Tema: Re: ragelis už 1k eur
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-08-21 15:17:19
On 8/20/18 21:06, Dainiushas wrote:

> pala pala, taigi ką tik buvo ekranas ir midframe kaip vienas  modulis.
> dabar jau stiklas ir ekranas pasidarė? Primenu, aš vis dar apie S7

Apie ekrana ir stikla tu cia pats kazka parasei. As rasiau, kad zumzungo
garantinis keicia visa moduli, ekranu ir stiklu ackirai pas juos nemaciau.

> tai parašiau kaip, nuotrauka žemiau ir - korpuso pažeidimas, garantinis
> remontas negalimas.

Na tai nepasiseke su MTTC ar kas ten lietuvoj tuos zumzungus remontuoja,
gi jau issiaiskinom. Taip pat gali nepasisekt su bet kuriuo kitu minetos
kontoros aptarnaujamu gamintoju.

> ir šiaip,
> https://www.ifixit.com/Guide/Samsung+Galaxy+S7+Screen+Replacement/90298

Ir ka? Daugumos dabartiniu gamintoju ekrano remontas aciremia i minetus
pora simtu euru. Tokios mados.