Tema: Re: ragelis už 1k eur
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-08-20 15:54:16
On 8/20/18 14:23, Dainiushas wrote:
> nebūk įkyrus. konstatavau faktą ir turimą informaciją. notaro
> patvirtinimo reiks?

Tai kad "girdejau kad taip" ir "faktas" daznai yra 2 skirtingi dalykai.

Va as turiu "kieta" fakta - nusiunciau sacvo S7E i servisa, jam pakeite
ekrana su remeliu, pinigu nepaeme, del ismustu duobiu nebumbejo.

> ekranas nėra modulis su rėmėliu. stiklas su ekranu yra modulis. USB
> plokštė su mygtukų sensorika pasikeičia tik nuėmus ekraną nuo rėmelio.

Tai kodel tada mano ekrana su raudonu dryziu pakeite su visu remeliu
kuris pats savaime buvo nesugedes?

o siaip is kur istraukei tokia info? As pvz kada saviskiam ziurejau, tai
is originaliu buvo tik GH97-18533B arba 18767B kas yra originalus
displejaus modulis su remeliu.

Kokie ten tu ackiru stiklu ir ekranu kodai?

> Nu o šiaip tai tą ir noriu pasakyt, netaisomas šūdas.

Tai zinoma, kaip ir didzioji dauguma siuolaikiniu rageliu. Taisomu shudu
niekas nenorejo.