Tema: Re: ragelis už 1k eur
Autorius: Korke
Data: 2018-08-17 23:56:03
tokiu atveju netrukdau tryzniot cia toliau ... apklausejes blet...
nes jau is kokio MediaMarkto Vokietijoje nusipirkt virs tavo sumanumo
ribu, kurios toliau Baltijos rinkos netraukia...
Nes turbut jei pirma pardavimu diena neisigysi tai pezda turbut...

arba Jonaitis su savo "kaip atsisiusti zadintuvo apspsa", arba dabar
sitas.. :)