Tema: Re: Kaip atsisakyt reklaminiu sms
Autorius: news
Data: 2015-05-20 17:26:58
On 18/05/15 10:13, Night wrote:
> Na gerai, sutinku, kiekvieno teise rinktis. Bet jus man durnam
> paasikinkit - kas per paslaptis yra ASMENINIAI DUOMENYS, t.y. kame
> blogis jei Rimi kasininke mato, kuo tu vardu ar kokia tavo pavarde? Ar
> visa mintis tik tame, kad ji tai taip saugomus ASMENINIUS DUOMENIS
> suzino be tavo leidimo - cia problema?

anokia cia paslaptis, visi tie kontaktai naudojami spamui siusti. Na dar
galima pagalvoti apie toki varianta, kad vardas ir pavarde reikalingi
tam, kad neitu n zmoniu su ta pacia kortele (bent jau is eiles). Tikrai
ne pirkejo interesams. Kazka gaunoi (%), kazka prarandi (privatumas).
Fair enaugh?

jeigu imi tas korteles - vadinasi esi durnius, o durniui nera reikalo
gilintis kam jo konktaktai naudojami. Durniui nera reikalo ka nors
aiskinti is viso.