Tema: Re: Kaip atsisakyt reklaminiu sms
Autorius: Night
Data: 2015-05-19 08:50:33
Situacija kiekvienas suprantam savaip, ir turbut nera "teisingo" ir
"neteisingo" budo. As tiesiog galvoju, kad tas rupinimasis, kad tavo
duomenys nebutu atskleisti tiems, "kas neturi teises ju matyti" atima
laiko ir energijos - as situos resursus panaudoju malonesniems dalykams,
nes labai nepergyvenu, ar kokia kasininke suzinos mano varda ar ne.