Tema: Re: Kaip atsisakyt reklaminiu sms
Autorius: Glebas
Data: 2015-05-18 10:56:04
Klausimas ne tame, kokia problema, kad kasininkė mato vardą ir pavardę, bet
tame, kam jai to reikia? Ar jos/jo pareigų atlikimui šie duomenys
reikalingi? Jeigu ne, tai kam jie rodomi?
Ir taip, tai, kad ji be mano leidimo sužino mano asmens duomenis man
nepatinka.
(mano turimoje Rimi kortelėje nurodyti neteisingi duomenys, tad bėdos man
asmeniškai kaip ir nėra)

Nori padaryti kiaulystę iš to? Paprasta :
Perka Zita Ponaitė alaus ir prezervatyvų. Kasininkui pirkėja krenta į akį,
tad pasižiūri vardą pavardę, susiranda per feisbuką, pasidomi kas per tokia,
su kuom draugauja ir paklausia jos draugelio ar geras buvo alus ir seksas
bei ar užteko nuo paklausėjo ir panelės praleisto romantiško vakaro likusių
dviejų prezervatyvų...na vieną gi išnaudojo, bet gal vaikinas nepyks dėl
to...
Taip, pavyzdys pritemptas ir kiek fantastinis, bet tiesiog apie tai, ko
įmanoma pridaryti, tereikia fantazijos.

Kam batų parduotuvei reikalingi tavo vardas, pavardė, telefono numeris, el
pašto adresas ir namų adresas? Tokių duomenų reikalaujama, jeigu nori
garantiniu laikotarpiu grąžinti suplyšusius batus atgal parduotuvėn. Ok,
vardas ir pavardė dar kaip ir suprasčiau iš dalies, bet kam namų adresas ir
el pašto adresas?

Be abejonės kiekvieno teisė yra užsirašyti savo vardą ir pavardę ant
viršutinių rūbų ir vaikščioti taip visiems parodant kas toks esi. Tačiau
mano supratimu (tikrai ne visi pritars) asmens duomenys ir privatumas yra
šiokia tokia vertybė. Ir labai norėčiau kiek tik įmanoma pats spręsti kas,
ką ir kiek apie mane turėtų žinoti.

"Night"  parašė naujienų news:mjc3f2$ehs$1@trimpas.omnitel.net...

Na gerai, sutinku, kiekvieno teise rinktis. Bet jus man durnam
paasikinkit - kas per paslaptis yra ASMENINIAI DUOMENYS, t.y. kame
blogis jei Rimi kasininke mato, kuo tu vardu ar kokia tavo pavarde? Ar
visa mintis tik tame, kad ji tai taip saugomus ASMENINIUS DUOMENIS
suzino be tavo leidimo - cia problema?