Tema: Re: Kaip atsisakyt reklaminiu sms
Autorius: Night
Data: 2015-05-18 10:13:38
Na gerai, sutinku, kiekvieno teise rinktis. Bet jus man durnam
paasikinkit - kas per paslaptis yra ASMENINIAI DUOMENYS, t.y. kame
blogis jei Rimi kasininke mato, kuo tu vardu ar kokia tavo pavarde? Ar
visa mintis tik tame, kad ji tai taip saugomus ASMENINIUS DUOMENIS
suzino be tavo leidimo - cia problema?