Tema: Re: Kaip atsisakyt reklaminiu sms
Autorius: cD-r0m
Data: 2015-05-18 17:41:35
Aš tai manyčiau, kad čia yra sistema, kad kasininkai galėtu sakyti Laba
diena, Jonai, taip siekiant familiarizuoti parduotuvės aplinką ir
paskatinti pirkėjus sugrįžti ten, kur jų vardą sugeba pasakyti, o ne
sausą labą dieną, bespoksodama į svarstykles.
Panašiai, kaip pareigūnai dažnai kreipiasi vardu.

Tik kad ta sistema Lietuvos prekybcentrių išdėstyme visai neveiktu.