Tema: Re: Kaip atsisakyt reklaminiu sms
Autorius: Glebas
Data: 2015-05-18 15:27:36

"Korke"  parašė naujienų news:mjce9j$pda$1@trimpas.omnitel.net...

>Gal del to, kad mes gyvename civilizuotoje valstybeje, ir tu paciu batu
>noras grazinti/pareikalavimas garantinio remonto _gali_ su savim
>"atsinesti" tam tikrus civiliniu kodeksu apibreziamus santykius, kuriuose
>vienintele "teiseta" komunikacija yra rastu, kas 99% atveju yra visgi tas
>old schoolínis pastas?

Kalbu apie atvejį, kai atnešu prekę, paduodu ją kartu su pirkimo dokumentais
ir iš karto atgaunu pinigus arba kitą prekę.
Iki šiol su dabar jau čia nagrinėjamomis batų parduotuvėse taip ir būdavo
visada.
Be susirašinėjimo, be laiškų, be palikimo parduotuvėje "tyrimui" ir t.t.

>Ar tau oficialius atsakymus I tavo pareikstas pretenzijas tau smsú sius ?
>Man atrodo kai kuriu zmoniu per didelis susireiksminimas I va tai ir
>pavirsta.

Man atrodo, kad neįsiskaitymas ir neįsigilinimas į situaciją pavirsta
beprasmiais kaltinimais.

>Nori gauti tau priklausancias teises apibreztas CK (garantinis remontas,
>grazinimas ir pan), buk malonus tada ir pareigas vykdyti tam, kaip savo
>deklaruotos gyv vietos pateikimas, kontaktinis tel, vardas ir pavarde.
>Nenori ? Nu tai lysk atgal po akmeniu is kur islindai ir tiek ziniu.

Vykdau savo pareigas. Ir gaunu priklausančias teises, jokių problemų.
Tik dar kartą kartoju - tam tikrai ne visada reikalingi asmens duomenys.