Tema: Re: Kaip atsisakyt reklaminiu sms
Autorius: Night
Data: 2015-05-18 09:24:01
O gal tu atsisakyk visu korteliu, pasidek pinigus i sloika po obelim, o dar
geriau - pasikeisk isvaizda arba lyti ir isvaziuok gyventi i Amazones
dziugles - ten visiem tikrai px tavo asmeniniai duomenys :) Del banku -
nupyzdino maz kazakada is kreditkes 5k litu, parasiau bankui pretenzija -
per pora savaiciu grazino ir tiek ziniu - tai ar ne px kur kas ten gali
teoriskai tavo korteles duomenis nuskaityti. Anksiciau bare visa kortele
nusinesdavo ir parnesdavo parasui ceki - ir ka, isgyvenom kazkaip.

As galvoju, kad tiesiausias kelias negauti reklaminiu SMS, nors ir ne
teisingiausias, yra isidiegti spam filtra. Nes kitaip uzsipisi kariauti su
visais spameriais, kuriu tik daugeja.