Tema: Re: Kaip atsisakyt reklaminiu sms
Autorius: Glebas
Data: 2015-05-18 09:39:41

"Night"  parašė naujienų news:mjc0i1$bpu$1@trimpas.omnitel.net...

>O gal tu atsisakyk visu korteliu, pasidek pinigus i sloika po obelim, o dar
>geriau - pasikeisk isvaizda arba lyti ir isvaziuok gyventi i Amazones
>dziugles - ten visiem tikrai px tavo asmeniniai duomenys :)

Visiems gal ir px, o man asmeniškai įdomu kas ir kokius mano asmens duomenis
gauna.
Tai kažkas blogo?

>Del banku - nupyzdino maz kazakada is kreditkes 5k litu, parasiau bankui
>pretenzija - per pora savaiciu grazino ir tiek ziniu - tai ar ne px kur kas
>ten gali teoriskai tavo korteles duomenis nuskaityti. Anksiciau bare visa
>kortele nusinesdavo ir parnesdavo parasui ceki - ir ka, isgyvenom kazkaip.

Kaip ir minėjau - jeigu tamstai px, tai nereiškia, kad kiti neturi teisės
žinoti ir patys nuspręsti px jiems, ar ne.
Ir dar vienas niuansas - jeigu iš mokėjimo kortelės vagia po truputį,
mažomis sumomis, kortelės turėtojas to gali net ir nepastebėti ilgą laiką.

>As galvoju, kad tiesiausias kelias negauti reklaminiu SMS, nors ir ne
>teisingiausias, yra isidiegti spam filtra. Nes kitaip uzsipisi kariauti su
>visais spameriais, kuriu tik daugeja.

Visiškai sėkmingai pavyko pasiekti to, kad reklaminių sms gaunu na maksimum
1 per 3 mėnesius ar net mažiau. Taip kad tai pasiekti tikrai įmanoma.