Tema: Re: Kaip atsisakyt reklaminiu sms
Autorius: Glebas
Data: 2015-05-18 07:29:59

"ejs"  parašė naujienų news:mj9l33$ne5$1@trimpas.omnitel.net...

>jei labai reikia, galima nusipirkti skaitytuvą ir išsiaiškinti.

Teisingai, taip ir padarysiu kada nors :)
Tačiau aš apie tai, kad bankas nesuteikia informacijos klientui apie jo
naudojamą mokėjimo priemonę. Mano manymu klientas turi teisę žinoti kokių
duomenų praradimu rizikuoja naudodamas vieną ar kitą mokėjimo ar nuolaidų
suteikimo būdą.

>ir galvoji kad iš juostelės juos gauna?

"Mano Rimi" atveju manau, kad juostelėje yra tik, ID, o vardas ir pavardė
paimama iš vidinių Rimi sistemų, kur suvesta registracijos informacija.
Tačiau bet kokiu atveju pirkėjo vardas ir pavardė yra perteklinė informacija
kasininkui.