Tema: Re: Auto ivykis-kieno kalte didesne?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-10 17:47:25
Jeigu numirs - kaip tu ji nubausi? Jau neziurint, kad mires po dienos jis
dar nebus nubaustas - tokias baudas skiria tik teismas. O vat nuostolius
iseiskoti is jo turto - laisvai. Tik su viena salyga - vairuotojas turi del
to kreiptis teisman.

"Gintas"  wrote in message news:j9gdin$2qi$1@trimpas.omnitel.net...

Man tai atrodo teisinga-kompensacija man nepriklauso. O policija  baus
girtaji  uz KET pazeidima? Vistik girtas vazinejasi :)  Ir aplamai: tarkim:
atvaziavo policija i autoivyki. Partrenktas dviratinkas gyvas, taciau
girtas. Uzfiksuoti girtuma ir bausti kaip KET pazeidima padariusi? Lyg ir
taip. Po dienos numire. Bauda anuliuojama? Ta prasme-ar promiliu buvimas
esimo dalyvio kraujuje turi buti baustinas BUTINA tvarka ar ne-jeigu
pareigunas uzfiksuoja si, negincijama, fakta?