Tema: Re: Auto ivykis-kieno kalte didesne?
Autorius: Gintas
Data: 2011-11-10 11:25:50
ta prasme:
a) jeigu siandien, budamas girtas padegiau kaimyno troba, o rytoj numirsiu nuo infarkto, mano vaikams (mano turtu paveldetojams)  nuostoliu atlyginti kaimynui nereiks? b) jei bandydamas padegti-sudegsiu, nes uzgriusiu ju troboje, del be projekto isgriautos nesanciosios sienos? Tada mano vaikai dar galetu ir kompensacija prisiteist, nes kaimyno statybos reikalavimu nepaisymas prazude teva -maitintoja?