Tema: Re: Auto ivykis-kieno kalte didesne?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-10 11:34:23
Ta prasme pradekime nuo to, kad:

1.Bausti ir atlyginti nuostolius nera tas pats.
2. Vaikams nuostoliu atlyginti nereikes - uz tevu nuodemes jie neatsako.
3. Jei padegejas bus pripazintas kaltu, jo vaikai priims paveldejima pagal
aprasa ir atsakys tik velionio turto ribose. Todel gali buti, kad nepaveldes
nieko, bet ish savu prideti jiems nereikes nieko.
4. Bendru atveju, jeigu uzgriusi padeges mano troba, ash tavo vaiku
nemaitinsiu.

"Gintas"  wrote in message news:j9g5as$k6b$1@trimpas.omnitel.net...

ta prasme:
a) jeigu siandien, budamas girtas padegiau kaimyno troba, o rytoj numirsiu
nuo infarkto, mano vaikams (mano turtu paveldetojams)  nuostoliu atlyginti
kaimynui nereiks? b) jei bandydamas padegti-sudegsiu, nes uzgriusiu ju
troboje, del be projekto isgriautos nesanciosios sienos? Tada mano vaikai
dar galetu ir kompensacija prisiteist, nes kaimyno statybos reikalavimu
nepaisymas prazude teva -maitintoja?