Tema: Re: Povedybine sutartis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-07 16:54:47
O notaras manys, kad kliento parengtos sutarties triju egzemplioriu
nuodugnus perskaitymas ir sutikrinimas del teises normu atitikimo jam uzima
dvi savaites - tada ir pasiulys ateiti. Cia tam atvejui, jeigu paruostos
sutarties nagrinejimas nelaikomas js rengimu. Variantas - atnesiau pagal
notaro pavizdi - niekinis. Notaras nezino, ar treciam puslapyje, septintame
punkte tu vietoj "garazas automobiliui" neirasei "garazas su automobiliu".

"Gintas"  wrote in message news:j47sq8$alo$1@trimpas.omnitel.net...

suprantu, bet juk ne uz dyka ir tvirtina? Uz 100lt!  Lai skaito.  O ko man
moket uz sutarties projekto rengima? Ir dristu teigti-ne pigiai moket :)
Turesiu atsinesta, teisiskai tvarkingai parengta sutarti. Kelias
egzemplioriais, kad dar jiems papildomai po du litus uz lapo kopija
nemoket:)  Jei patvirtinti negali-lai sako kodel. Jie gali-lai tvirtina. Gal
Cube teisus?