Tema: Re: Povedybine sutartis
Autorius: Gintas
Data: 2011-09-06 23:20:14
gal klystu, taciau kur baigiasi notaro atsakomybe? Isitikinti ar pavardenis yra pavardenis ir patvirtinti jo parasa, jeigu tai ne jo ruosta sutartis. O jeigu ir jo ruosta sutartis-galioja draudimas kurio imoka ne tokia jau ir didele (kazkada maciau ar tik ne 600 eur eiles metams) Notaro noras tvirtinti tik savo paties paruosta sutarti-tai jo noras gauti  dar pinigo uz sablone pakeistus  keleta duomenu. Uzknisa negyvai-pirkau keleta garazu pas ta pati notara, ir jis vis  atsisega uz sutartis PROJEKTO sudaryma. I mano pasakyma, kad tinka jo PATIES praeita savaite padarytas projektas-jis atreze, kad tada pats ir pasitvirtinciau :)