Tema: Re: Povedybine sutartis
Autorius: Cube
Data: 2011-09-07 13:55:18
On 2011.09.07 13:04, mmm wrote:
> Viska as teisingai supratau, tik kur kas nors kalbejo apie turto rezima?
> Rezimo niekas ir nekvescionuoja. Taciau yra vienas bet:

Truputi fantazuoji. Visų pirma, kaip jau buvo minėta, santuokos
nutraukimas dėl kito kaltės nedaro sutarties negaliojančia, ir visai
neliečia turto nuosavybės, tik kaltasis netenka išsituokusiam asmeniui
numatytų papildomų teisių, pavyzdžiui buvusių sutuoktinių tarpusavio
išlaikymas.

O dėl pripažinimo negaliojančia dėl lygiateisiškumo, tai paskaityk CK
bendrąją dalį, net ne tokių dalykų atrasi. Žinok sutartį galima
pripažinti negaliojančia ir dėl suklydimo, taip pat teismas gali bet
kokią sutartį pakeisti vien vadovaujantis protingumo ir teisingumo
principais ir t.t. Valio, tai dabar reiškia, kad aš kiekvieną sutartį,
kuri man nepatiko, galiu nešti į teismą ir sakyti - viskas suklydau,
arba čia neprotinga ir teismas ir imsis tenkinti? Nieko panašaus. Taip
ir su vedybine sutartimi 99% atveju niekas nieko nekeis. Čia jau turi
būti kažkas tokio, kad teismas tuos straipsnius imtųsi taikyti. O
lygiateisiškumas nereiškia absoliuti lygybė, net pačiame straipsnyje
pasakyta "iš esmės pažeidžia lygiateisiškumo principą". Na jau turi būti
žiauri nelygybė, pavyzdžiui šeimą išlaiko tiktai vienas, o skyrybų
atveju visas turtas atitenka kitam, va čia jau gal teismas ir pakeis. O
visais tavo paminėtais atvejais - viskas kuo puikiausiai galios.