Tema: Re: Povedybine sutartis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-07 14:42:54
Idomu butu suzinoti - kiek visdelto bendroje samatoje buvo sutarties
paruosimas ir kiek notaro paslaugos. Nepamenu, kad sudarydamas koki sandori
buciau uz ta paruosima mokejes kazkokia reiksminga suma (jei visai mokejau).

"Cube"  wrote in message news:j47j96$qip$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.09.07 11:48, Linas Petkevičius wrote:
> Nu. Nusipirkau programa, atejau pirkti dar vieno egzemplioriaus, o man vel
> ta pacia kaina plesia. Kur ziuri Landsbergis?

Jau čia tai palyginimas visai ne į temą.
O šiaip, jei negaila laiko, tai tokius notarų išsidirbinėjimus galima
pažaboti. Notaras - ne kažkokia komercinė įmonė, kuri turi pasirinkimo
laisvę teikti paslaugas ar ne, notarai privalo tvirtinti visas sutartis,
jei jos atitinka įstatymo reikalavimus. Tai va, pateiki tą pačią jo
paruoštą sutartį ir paprašai tik tvirtinimo, be jokio projekto ruošimo.
Jei nesutinka, turi pateikti raštišką atsisakymą, kuriame nurodo kokiems
įstatymo reikalavimams sutartis prieštarauja. O tą jo atsisakymą jau
gali skųsti teismui. Tai įdomu būtų pažiūrėti kaip jis argumentuotų
atsisakymą, kai šalia teismui pateiktum identišką anksčiau tvirtintą
sutartį :)