Tema: Re: Povedybine sutartis
Autorius: pjezo
Data: 2011-09-07 13:35:59
manau klysti ir pernelyg placiai aiskini lygiateisinkumo savoka.

tavo minimu atveju lygeteisiskumas visiskai nepazeidziamas.
Salys, savo susitarimu, nustate toki turto rezima.
Ju teises visiskai lygios- kiekvienas gali uzdirbti kiek tik nori ir viskas lieka tam kuris uzdirbo- teises lygios.
Bandant aiskinti, kad vyrui uzdirbus daugiau- bus nelygybe- pati vedybine sutartis, tikliau galimybe nustatyti turto rezima- praranda bet kokia prasme- ne visada kazkuris uzdirbs daugiau.
Manau lygiateisiskumo pazeidimu galima but laikyti situacija, kuomet sutartyje nustatoma, kad tas butas yra vyro nuosavybe, nepriklausomai nuo to kieno lesos jam isigyti panaudotos.
Vat tada tai bus pazeidimas- lesos bendros, nuosavybe tik vieno- taip neteisinga (nors beja yra realiu sutarciu su tokiom salygom, kai butu ginco atveju- idomu butu paziureti bylos baigti...)

Ir "lygiateisiskumo principa zmona bendru atveju gali reikalauti 75 tukst kompensacijos" - tai tuo atveju jei nera sutarties. Sutartis butent ir leidzia keisti turto rezima.